اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۷۱۴

۲ اطلاعیه مهم سازمان مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ , بازدید: ۶۵۵
قابل توجه همکاران گرامی

اطلاعیه اول سازمان امور مالیاتی

چهارمین مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع اول برای (شرکت معتمد اول هوشمند راهبر) به شماره ثبت 604361 در تاریخ 1402/01/29 به منظور ارائه خدمات در حوزه های چون نصب،راه اندازی ،پیکر بندی،ارائه پشتیبانی و تجهیزات مورد نیاز صدور صورتحساب الکترونیکی و همچنین صدور ؛نگهداری ، جمع اوری و ارسال اطلاعات این صورتحساب ها به سازمان امور مالیاتی صادر گردیده است .

 

اطلاعیه دوم سازمان امور مالیاتی 

احتراما، به پیوست تصویرنامه شماره ۲۲۴۲ مورخ ۱۴۰۲/۲/۹ اتاق اصناف ایران در خصوص معرفی نرم افزار کاربردی (مالیات من ) و (کانال جامع آموزشی مالیاتی ) به همراه ضمائم پیوستی جهت اطلاع و بهره برداری لازم ارسال می گردد.

اطلاعیه مجدد// راه اندازی نرم افزار جامع کاربردی “ مالیات من ”

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای مجدد به آگاهی عموم می رساند:
بنابر اطلاعات واصله از سازمان امور مالیاتی و همگام با برنامه‌‎های تحولی سازمان امور مالیاتی و تحقق سیاست‌های دولت در راستای تسریع در ارائه خدمات مالیاتی نرم افزار جامع تلفن همراه “مالیات من” در محیطی تعاملی طراحی شده است که تمامی امور الکترونیکی در پنجره واحد از طریق این نرم افزار قابل دسترسی خواهد بود.

مودیان مالیاتی در نرم افزار ” مالیات من ” با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و یا رایانه به سهولت می‌توانند آگاهی خود نسبت به آخرین تغییرات بخشنامه‌ای و دستورالعمل‌ها را ارتقا بخشیده و مضاف بر آن قادر خواهند بود به تمامی حساب های کاربری خود و امکاناتی همچون ثبت نام در سامانه عملکرد، پرداخت و مشاهده اظهارنامه های مالیاتی سال های گذشته دسترسی داشته باشند.

نصب و راه اندازی نرم افزار ” مالیات من ” از طریق https://www.tax.gov.ir/action/do/show/421 یا درگاه بازار برای دستگاه های مجهز به اندروید توصیه شده است. همچنین جهت دست یابی به اطلاعات و محتویان آموزشی مالیاتی لینک عضویت کانال جامع آموزش مالیاتی به نشانی
http://wemessenger.ir/join/chanel/235b83b8-ccf9-4a6c-a81c-552099b7ac03/dfa9696c-3b20-4328-a815-d42fe4aca003 برای دریافت محتواهای مفید مالیاتی در قالب فایل های نوشتاری، موشن گرافیک، پادکست و ویدئو کلیپ امکان پذیر است.

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016